מה הביא אותך ללמוד במכללת BPM?
“כתלמיד צעיר בירושלים בתיכון למדתי במגמת ג’אז 4 שנים בתור גיטריסט למרות שכל מה ששמעתי בזמנו היה טימבלנד, טיאסטו, ד”ר דרה והרבה פופ ודאבסטפ עתיק. כבר התחלתי לנסות וללמד את עצמי ליצור ולהפיק בקיובייס בעיקר ביטים והקלטות. אבל תמיד ידעתי שאני בסופו של יום אצטרך לקחת את זה לרמה מקצועית ולאחר הצבא החלטתי שאני הולך ללמוד הפקה וסאונד בחו”ל הגשתי מועמדות למכללת LA MUSIC AKADAMY בלוס אנג’לס ואחרי בחינות רבות התקבלתי ועם מלגה. אבל אחרי זמן רב של שיקולים והתלבטויות החלטתי שהדבר הכי נכון בשבילי הוא להתחיל ללמוד בארץ .כבר אז לא היה לי שום ספק שאם אני נשאר בארץ אני הולך לבי פי אם. זה היה יותר משהו בתחושה שקיבלתי שהלכתי לשם. כמו שנגר לא יכול לבנות בית בלי פטיש ומסמר ככה גם מפיק. בשביל לקרוא לעצמי מפיק בכלל הרגשתי שאני חייב לדרוש לעצמי ולהקנות את הידע ההכרחי הזה. הבנתי לאחר חשיבה עם עצמי שמסלול הBSP הוא המסלול שיהיה לי הכי נכון ללמוד. ”
אילו כלים קיבלת במסלול BSP?
“המסלול נתן לי כלים לסלול את הדרך שלי. אני בתור יוצר אלקטרוני קיבלתי את אחד הכלים הכי חשובים והכי הכרחיים שיש שיעורי סיתנזה עם יחזקאל רז פשוט שינו לי את הפרספקטיבה לגבי הכול! הסאונד נהיה יותר אישי, היצירתיות נהיית בלתי מוגבלת והכוח שקיבלתי היה עצום. סינתזה זה מה שיאפשר לאומן ליצור את הסאונד שלו ואת הסטייל שלו ולבלוט מעל ערמות האומנים שהשוק הזה מכיל.
בשיעורי קיובייס עם חגי דוידוף למדתי איך לעבוד עם התוכנה ברמה הכי מקצועית שיש סקרנו כל פרמטר ופרמטר מה שהפך את העבודה לכל כך הרבה יותר נוחה וטובה ובכללי העבודה עם חגי היא מדהימה. בתזמור ממוחשב למדתי איך אני גורם לבחורות לבכות לי על הכתף ולהגיד לי שהכינורות שהקלטתי נשמעים מדהים ומרגשים אבל כל היופי שהכינורות לא אמתיים. ובשיעורים מהסוג הזה למדתי להפוך את הכול למציאות וההרגשה שיש לך את הכוח הזה היא מדהימה.
בשיעורי אבלטון למדתי איך ליצור WOW EFFECT לקהל שלי בהופעות ואיך לצאת מהקופסא ולהבין שאין מגבלות ואין חוקים לכלום בעולם המוסיקה!
בהפקה אלקטרונית עם יריב עציון ומיקס ומאסטרינג עם ג’ורדן שולץ למדתי איך לעשות את הכול נכון אם עד עכשיו קיבלתי מצרכים הקורס הזה הוא התנור שחימם את התבשיל. יריב עציון לימד אותי איך זה בליגה של הגדולים ונתן לי כלים להתחיל את הקריירה שלי בתעשייה בקורס הזה נגענו בכל ג’אנר אפשרי במוסיקה האלקטרונית כמעט מה שכל כך משמעותי ברזומה של מפיק ובכלל יוצר ואומן חייב להבין כמה חשוב להכיר את הסביבה וכך גם יוכל לקבל יתרון משמעותי על שאר האומנים. לפעמיים צריך לדעת לשחק על כמה מגרשים בשביל לשים גול. המרצים האורחים בקורס היוו פשוט חלק בלתי נפרד בצורך של הקורס הזה היה מדהים!
בקורס תעשיית המוסיקה עם עדי אולמנסקי למדתי איך לא לסמוך על אף אחד שיעשה את זה בשבילך כי שאפשר לעשות את זה בגדול עם עצמך והמוסיקה שלך עדי עשתה את זה מעולה.גיא בן צבי לימד אותי איך להיות מעניין במוסיקה עם גיא הבנתי כמה יש לי עוד להבין. יש עוד מלא קורסים מדהימים ומעולים שהיו אבל משהו אחד מאחד את כולם. היחס האישי שאתה מקבל והסביבה התומכת ועל זה אי אפשר לשים מחיר.
מהן כוונותייך להמשך?
אני מתכוון להמשיך את הצמא ואת הרצון שלי לקבל עוד ידע ועוד כלים להמשיך ולהתפתח ולפתח את הקריירה שלי בתור מפיק אומן ויוצר.