מה הביא אותך ללמוד ב- BPM?
אחרי סקר מעמיק ובדיקה יסודית מצאתי שרק במכללת bpm מלמדים בדיוק את מה שמעניין ללמוד ואפילו מעניקים ידע על נושאים מקבילים כדי לתת לתלמיד בעצם את אפשרות הבחירה בין אלו כלים להשתמש בסביבה האולפנית וגם בסביבה של הופעה. מעבר לכך שאיש השיווק שפגש אותי לצורך פגישת ייעוץ ראשונית (דור גולן) פשוט הדהים אותי בפגישה עצמה עם הידע האישי שלו והאיכפתיות למצוא את המסלול המתאים עבורי והמשיך ללוות אותי לאורך כל תקופת הלימודים שלי ואפילו אחריה וזה משהו שלא ראיתי במקומות אחרים.
מדור בחרת במסלול EMP?
כשהגעתי לראשונה למכללה לא ידעתי איזה מסלול אני צריך או רוצה, הגעתי ״על עיוור״ וקודם כל שאלו אותי במכללה מי אני ומה אני עושה, מה הרקע שלי וכל מיני שאלות כדי לדעת מה הרמה ההתחלתית שלי ולייעד אותי למסלול שיהיה ברמה שלי ושואכל ללמוד ממנו דברים שאני לא יודע. אחרי שיחה אחת ידעתי כבר שמסלול EMP הוא המסלול שלי, שנה של לימודים, גם לומד תאוריה, גם הפקה, גם סינטזה ועוד מלא סדנאות בין לבין ועוד מלא מפגשים עם מובילי דעה בעולם המוסיקה בכלל, זה בדיוק אני.
מהם הכלים שקיבלת במסלול:
המון! מאיפה להתחיל, בין אם זה מהדבר הכי בסיסי של לעשות מתיחות לידיים ולכתפיים ולאצבעות לפניי שמתחילים לנגן ועד איך לחווט סינטיסייזר דיגיטלי או אנלוגי ואפילו מהם זכויות יוצרים ואיך אני שומר שלא יפגעו בזכויות יוצרים שלי!
ספר על חווית הלימוד שלך במכללה:
האולפנים של המכללה מדהימים ומלאים בציוד קצה נחשק כלכך שבאולפנים שלהם הקלטתי 3 ראפרים לקטעים שלי שאחד מהם שוחרר דרך לייבל מוכר בארץ. המהירות והנחישות של צוות הקבלה של המכללה לעזור ולמצוא לי זמן להקלטות או אפילו אימוני תיקלוט על פלטה בשיא הלחץ והשעות ההזויות תמיד הדהימו אותי. צוות המרצים במכללה ללא ספק הוא הטופ שבטופ. לא הרבה פעמים יצא לי לפגוש במישהו שהוא שולט בחומר ברמה מטורפת וגם יודע להיות מורה ולהעביר את המידע בצורה אסטתית וברורה – במהלך הקורס כל מרצה שהיה לי פשוט ידע איך לעשות את זה. אחרי כל שיעור הייתי יוצא להפסקה ופשוט מבסוט. היום אני פשוט יודע איך לעבוד נכון באולפן שלי, מכל בחינה, חילוק זמן, גביית כספים, חשיבה יצירתית ועוד מלא.
מהן כוונותיך להמשך?
התכנון הגדול הוא להמשיך ללמוד תוך כדי הליכה למעשה, להשתפר, לא להפסיק להפיק ולהופיע עם המוסיקה שלי ובשלב מסויים כשאצטרך כבר להתמסד אני רוצה לפתוח אולפן פרטי להפקה של אומנים שיגיעו אליי כי ירצו את היחודיות שאני מעניק למוסיקה.