בוגרת BPM לימור שרביט משיקה סינגל בשיתוף פעולה עם מפיק בארה”ב

לימור שרביט, בוגרת מסלול BSP יוצרת פופ, בשילוב מוזיקת נשמה וצ’יל אאוט, עובדת מאז סיימה את לימודיה במכללה על חומרים מקוריים באולפן הביתי שלה. לאחרונה נוצר שיתוף פעולה ראשון בינה ובין מפיק אמריקאי (DC Ortiz) שאהב את החומרים, והתוצאה: הסינגל Let You Go שכבר זוכה לפרגון והשמעות בארה”ב.

לימור, ספרי לנו קצת על השתלשלות העניינים, איך נוצר שיתוף הפעולה?
“כמוסיקאית קיימת שאיפה מתמדת עבורי להתפתח ולהיחשף לכיוונים חדשים ולא לדרוך במקום ולכן החלטתי לתת ביטוי ליצירה שלי גם במסגרת שיתופי פעולה. בשל חיבורי לשפה האנגלית, שיתוף פעולה בן יבשתי הרגיש עבורי מתבקש. במקביל לפעילותי ההולכת וגוברת בחודשים האחרונים בסאונדקלאוד, שהיא חממה גלובאלית למוסיקה מכול הסוגים והמינים ולשיתופי פעולה מוסיקאליים פוריים ומגוונים, התוודעתי יותר לעומק למוסיקה של דניס אורטיז DC, מפיק אמריקאי שיוצר בז’אנרים שונים ומגוונים (מ R&B, מוסיקת נשמה, ועד מוסיקה אלקטרונית, לטינית והיפ הופ)  ואשר במוסיקה שלו נתקלתי לראשונה דרך סאונדקלאוד עוד לפני כשנה. בין יצירותיו האינסטרומנטליות נתקלתי במנגינה לשיר LET YOU GO והרגשתי חיבור מיידי, ללחן, לגרוב ולהפקה. בשל החיבור המוסיקאלי, שהתברר כהדדי, נרקם אותו שיתוף הפעולה שיצר את השיר בגרסתו הנוכחית: אני כתבתי את המילים , התאמתי את הלחן ליצירה האינסטרומנטלית של דניס, הקלטתי שירה  ואת קולות הרקע ושלחתי במייל לדניס שדאג למקסס ולמאסטר את כול אלו יחדיו לשיר בגרסתו הנוכחית. השיר זכה עד כה לתגובות מאוד מפרגנות בסאונדקלאוד והושמע על ידי מספר DJ’S בתחנת רדיו בשיקגו, שהתוודעו לשיר דרך הפייסבוק ופנו אלי לשתף אותי בידיעה המשמחת”

ולאן את רואה את זה ממשיך מכאן?
“אני רואה בשיתוף הפעולה הזה סיפתח לשיתופי פעולה בין יבשתיים נוספים בעתיד בז’אנרים חדשים בהם לא התנסיתי עוד כה, בשאיפה להיחשף להזדמנויות מוסיקאליות רבות ככל הניתן”

אם נחזור רגע ללימודים שלך ב-BPM – מה הוביל אותך ללמוד כאן? ומה את מרגישה שלקחת איתך?
“ההחלטה הגיעה לאחר שהתגבשה בי ההחלטה לגבי מקומה של המוסיקה בחיי . הרגיש לי נכון ביותר ואפילו בלתי נמנע ההכרח להתמקצע ברזי מקצועות המוסיקה על כל פניהם והיבטיהם – הבחירה במסלול BSP ענה עבורי על הצורך הזה וחיזק את תחושותיי לגבי מרכזיותה של המוסיקה בחיי. הלימודים בBPM  נתנו לי את הכלים קודם כול לחזק את האמונה שלי ביכולותיי המוסיקאליות, אמונה שהלכה והתעצמה ככול שלמדתי והתמקצעתי יותר, ואת הכלים ליצור מוסיקה ברמה איכותית ומקצועית יותר, תוך הבנה עמוקה יותר של תהליך יצירתה משלב הגיית הרעיון ועד הרמה של הפקה שלמה והבנה של תעשיית המוסיקה בכלל. הרגשתי אז עוד בעת קבלת ההחלטה ללמוד בBPM ומרגישה זאת עד היום שזו הייתה אחת מההחלטות הטובות ביותר שעשיתי בחיי. יש לומר המון לזכות סגל המורים המופלא בBPM שתרם לעיצוב התחושה הזו”.

לדף האמנית בפייסבוק, לחצו כאן

בואו לקבל את כל הכלים כדי ליצור, לחצו כאן לפרטים על קורסים ומסלולים במכללת BPM.