למה כדאי ללמוד ב-BPM?

מי אנחנו?

מכללת BPM היא המכללה המובילה בישראל ללימודי מוסיקה, סאונד והפקה. המכללה, אשר מכשירה מדי שנה למעלה מ-1,500 בוגרים ובוגרות בקורסים ומסלולים שונים, ממוקמת בתל אביב – לב תעשיית המוסיקה של ישראל – והיא המוסד היחיד בארץ המוסמך ע”י חברות המוסיקה המובילות Steinberg (יצרנית קיובייס), Ableton (יצרנית לייב) ו-Image-Line (יצרנית FL Studio). צוות המכללה מורכב מאנשי תעשייה מובילים הדואגים לפתח ולשבח קורסים חדשים וקיימים, על מנת ליצור מבחר עשיר ועדכני בכל זמן נתון.

 

למי מתאימים הלימודים ב-BPM?


קהל הסטודנטים במכללה מורכב מחובבי מוסיקה ומוסיקאים מקצועיים המגיעים מקשת רחבה של סגנונות. נגנים וזמרות, דיג’ייז ומפיקות – כולם מוצאים שפה משותפת וחיבור בין כותלי המכללה. כור ההיתוך המוסיקלי יוצר סביבה מפרה ליצירה ומקום מפגש לחלומות של כולנו.

 

מה מקבלים הסטודנטים במכללת BPM?

יחס אישי

יחס אישי - למה ללמוד במכללת BPM?

כל מי שמצטרף למשפחת BPM מגלה מהו יחס אישי אמיתי. כל סטודנט/ית נפגש/ת עם מנהלת הלימודים לשיחות אישיות הכוללות משוב וייעוץ, הסטודנטים זוכים לתרגולים מעשיים פרטיים וכן לייעוץ אישי בחינם עם יועץ לימודים מקצועי, המסייע במציאת הפתרון הנכון לצרכים והשאיפות של כל אחד ואחת.

 

קידום הסטודנטים וקשר ישיר לתעשייה


מחלקת השיווק של BPM עומלת על קידום הסטודנטים והבוגרים של המכללה בכל הזדמנות, ומסייעת בפרסום במדיות שונות. כחלק מהפעילות השוטפת של המכללה, אנו מקיימים סדנאות אמן המחברות בין הסטודנטים לגורמים בכירים בתעשייה. כמו כן, המכללה שיתפה ומשתפת פעולה עם גופים כמו MTV, רדיו הקצה (kzradio.net), גו-פרו, פסטיבל דוקאביב לסרטים דוקומנטריים, Teder.FM, מועדונים מובילים (כולי עלמא, ליין הקליקה, אלפבית ועוד), פרויקט Balcony TV ועוד, ונותנת לתלמידים את האפשרות להשתלב בעשייה ולגבש לעצמם תיק עבודות.

 

שיטת הלימוד

שיטת הלימוד - מכללת BPM

המכללה עובדת בשיטת Hands-On Training המאפשרת שעות תרגול נוספות לאורך כל הלימודים. כל סטודנט/ית רשאי/ת לתרגל בכל יום מעבר לשעות הלימוד ומתחם האולפנים פתוח עד לשעות הקטנות של הלילה. כמו כן, כחלק מההכשרה, סטודנטים מצטיינים משולבים בפרויקטים מסחריים חיצוניים ושם הם רוכשים נסיון מעשי חשוב כבר במהלך הלימודים.

 

מסלולי לימוד בלעדיים

חומרי הלימוד המקוריים של המכללה נכתבים ע”י צוות המרצים, ו-BPM היא המכללה היחידה בארץ השומרת על תקן לימודים בינלאומי ולפיכך ערה לשינויים הדינאמיים בתעשייה. תוכניות הלימוד מוכרות ע”י גופים בכירים כגון Ableton, חברת Steinberg וחברת Image-Line.

מתקן הלימודים

מתקן הלימודים - מכללת BPM

הסטודנטים של מכללת BPM זוכים ללמוד ולתרגל באופן עצמאי באולפני המכללה, בהם תוכלו למצוא את הציוד העדכני והמתקדם ביותר בתעשיית המוסיקה העכשווית, וזמינות משעות הבוקר עד שעות הלילה הקטנות.

מה מקבלים בסוף הלימודים?

מכללת BPM שומרת על שמה הטוב בזכות הקפדה על לימודים ברמה גבוהה. הבוגרים והבוגרות של המכללה יוצאים לשוק העבודה המקצועי לאחר הכשרה מקיפה, ובמידה והם עברו את כל תנאי הקורס (כולל ציוני בחינות והגשת פרוייקטים), הם זכאים לתעודת הסמכה ובקורסים מסוימים אף לתעודה בעלת היכר בינלאומי.

 

עזרה ותמיכה

ציוד מתקדם - למה ללמוד במכללת BPM?

הקשר שלנו עם הסטודנטים הוא לכל החיים ולכן אנחנו דואגים לעזור להם בקריירה המוסיקלית גם לאחר סיום הלימודים. המכללה מסייעת לבוגרים המצטיינים בחיבור למקומות עבודה, תיאומי הופעות, עזרה בחוזים מול חברות תקליטים, שיווק ויחסי ציבור.

 

הטבות

חנות המכללה של BPM

התלמידים והבוגרים של BPM נהנים משלל הטבות, וביניהן כניסה חינמית לאירועי המכללה וסדנאות האמן השונות, הנחות משמעותיות אצל יבואני הציוד המובילים בישראל (חלילית, קילומבו ועוד), רכישת תוכנות, ציוד ופלאגינים של מרבית החברות הגדולות בעולם במחירים של עד כ-50% הנחה ועוד.

 

 

אז בין אם אתם רוצים להפיק כמו מארק רונסון, לתקלט כמו אביצ’י, לשיר כמו אדל או לשדר ברדיו כמו קוטנר – הגעתם למקום הנכון. בואו להגשים את החלום!