בוגרי BPM הקפיצו את יערות מנשה:

בסוף השבוע האחרון הגיעו עשרות אלפי אנשים מכל הארץ לפסטיבל יערות מנשה שהציג את המוזיקה הטובה ביותר של זמננו. זו השנה השביעית שהפסטיבל מתקיים ובפעם הראשונה תלמידי ובוגרי BPM לקחו גם הם חלק בפסטיבל.

הכל התחיל ביום שישי בצהריים, שבו דוד מעיין ,בוגר אולפן ביתי , ובני אסתרקין חנכו את במת המאורה והקפיצו את הקהל עם הופעת היפ-הופ רועשת במיוחד. מעיין ואסתרקין הרגישו את הקהל ונתנו את כל מה שיש להם – מה שגרם לקהל לא להפסיק לזוז מצד לצד.

דוד מעיין בוגר מסלול אולפן ביתי

צילום: שחר זלצמן

על אותה במה, כמה שעות לאחר מכן, עלתה לארה סנואו, בוגרת קיובייס , ומיד חישמלה את הקהל עם הקול הייחודי והצלילים האלקטרונים שבקעו מן מערכת התופים והסינתיסייזרים.

לארה סנואו על ההופעה: ‬

“חייבת להודות שכשאמרו לנו שאנחנו מופיעים בבמת ״המאורה״ חששנו מעט, אך ברגע שהגענו למקום החששות התפוגגו בזכות הצוות המקצועי והמקסים. כמות האנשים שהתאספו לראות את ההופעה שלנו וכמות האהבה לה זכינו מהקהל ומהצוות היו מפתיעים ומרגשים. תודה ליערות מנשה ותודה לקהל הנהדר על הופעה מדהימה, וכמובן למכללת BPM על שפתחו לנו את הדלת.”

לארה סנואו

צילום: Gaya’s Music Photos

מיד אחרי לארה סנואו עלו רלפקטור, ליין המוסיקה החדשה של תל אביב , שהגיע מהעיר הגדולה להקפיץ את היער. רפלקטור נתנו סט של שלוש שעות ששילב את כל השירים שיצאו הרגע מהתנור והגישו אותם לרוקדים עם המון גרוב ואהבה.

מכללת BPM ביערות מנשה

צילום: שחר זלצמן

ביום שישי בבוקר, בבמת אמרגדון הופיע צביקה פורס ,בוגר מסלול אולפן ביתי, שהדהים את הקהל ביכולות הווקאליות שלו. בהופעתו צביקה שילב את הפולק-רוק המסורתי עם האלקטרוניקה של ימנו והביא לקהל מנה גדושה של רגש ואיכות.

BPM ביערות מנשה

צילום: תום לנדאו

במקביל להופעה של צביקה, בבמת המאורה, עלה DJ DOOBO, סטודנט במסלול BSP 360 , יחד עם סקסופניסט ונתן לייב סט עצבני של גרוב, מוזיקת עולם, ביטים ודאב סטפ. DOOBO פתח את הסט עם מנגינה הודית רגועה שהפכה למוזיקת ביטים קצבית שהעיפה את הקהל כבר מהטרק הראשון.

DJ DOOBO על התקלוט:

“באתי ב11 בבוקר ביום שבת עם חבר ותיק – אני על הפלטה והמיקרופון והוא על הסקסופון. לפנינו פתח את הבוקר הרכב צ’ילאאוט הודי, התחברנו והמשכנו את הוייב ומפה לשם התפתחה מסיבת “בוקר-צהריים” מטורפת. תודה להפקה ותודה למכללת BPM על ארגון ויחס חם ושגרמו לאווירה הזאת לקרות”.

DJ DOOBO סטודנט BPM

צלם: שחר זלצמן

בנוסף פרוייקט BALCONY TV TEL AVIV בשיתוף מכללת BPM הגיע ליער לספיישל יערות מנשה. על הסאונד היו דניאל שמר, בוגר מסלול BSP , ואמיר גלמן, סטודנט BSP360 הקליטו את דניאל ספיר ומיה יוהנה.

בוגרי מסלול BSP

צילום: דניאל שמר

 

BPM בשיתוף פעולה עם הגופים המובילים בתעשיית המוסיקה:

אחת המטרות המרכזיות של BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה, היא לדאוג לסטודנטים ולשלב אותם בכל אירועי המוסיקה הגדולים והמרכזיים ברחבי הארץ. בנוסף BPM משתפת פעולה עם הגופים המובילים בתעשיית המוסיקה ודואגת להשאיר חותם של איכות בכל מקום אליו היא מגיעה. רוצים גם אתם להופיע בפסטיבלים הגדולים? הרשמו עכשיו לאחד המסלולים המקיפים של המכללה.