בוגרי BPM בין “עשרת האמנים האלטרנטיביים שצריכים לפרוץ השנה” ב-mako

לאחר סיכומי השנה, החלו מגזיני המוזיקה להתכונן לשנה החדשה. בכתבה מפרגנת של פורטל “Mako” מוזיקה, סומנו “San Pedro” וה”Bush Babies” בין “עשרת האמנים אלטרנטיביים שצריכים לפרוץ השנה”.

לחצו כאן לקריאת הכתבה.

סן פדרו, המורכבת מבוגרי BPM- יותם פור (אולפן ביתי), דניאל מליחי (BSP), אלי כהן ותום גרזיאני היא להקת רוק אלטרנטיבי הפועלת בתעשייה כבר מספר שנים ועובדת כעת על אלבומם השני: “פור עדיין עושה את שלו מול המיקרופון בסגנון שנשמע לעתים כמו בון-ג׳ובי, אילו זה היה נולד בבת-ים. דניאל מלחי, נגן הגיטרה של ההרכב, מזכיר מצד שני הרבה יותר את הגרסה הלבנטינית של ג׳ימי הנדריקס…מלחי וסן פדרו משלבים בכוח רוק מערבי עם מוזיקה ים תיכונית והתוצאה פשוט פצצה. אין מילה אחרת. מעטות הלהקות שעושות שעטנז כזה מוצלח בין מערב למזרח. האלבום השני של הלהקה, שימשיך את הקו האמנותי הזה, ייצא במהלך השנה הקרובה וההימור שלי הוא שאתם תשמעו לא מעט ממנו”.

על ה-בוש בייביס סיפרנו לכם ממש כאן לא מזמן. ארז נווה, בוגר קורס קיובייס ב-BPM הוא המתופף והקלידן של אחד ההרכבים המבטיחים ברוק הישראלי, שעומד לפני אלבום בכורה : “הם מוכיחים שמוזיקה חדשה ומעניינת אפשר למצוא גם מחוץ לגבולותיה של תל-אביב, כפי שהרבה להקות בבאר-שבע וירושלים מוכיחות כל שבוע מחדש”.

לכל הפרטים על מסלול BSP המקיף לסאונד והפקה מוזיקלית לחצו כאן.