פספסתם את סדנאות האמן עם Roni Size ו- Matt Black?

כחלק מסופ”ש Rewind שהתקיים בתל אביב וכלל מסע למעמקי המוסיקה האורבנית הבריטית שערכו אנשי “תדר” בתמיכת המועצה הבריטית, נחתו ב- BPM שתיים מהדמויות הבולטות בסצנת המוזיקה הבריטית – Matt Black (חצי מהצמד המצליח Coldcut וכיום בעל הלייבל והאפליקציה Ninja Tune) ואחד מ”אבות” הדראמנ אנד בייס, הלא הוא: Roni Size. זוג הכשרונות העבירו סדנאות אמן מרתקות, בהן קיבלנו הצצה לדרך בה התגבש הסאונד הבריטי הכל כך ייחודי בשלוש העשורים האחרונים.
רוני סייז, שמגיע מבריסטול, אזור הידוע במוזיקה המעולה שיצאה ממנו בשנות ה-80 וה-90 סיפר על התפתחות הסצנה המקומית, על ה-DJ’s של התקופה, והחיבור שיצר בין הסאונד של הדראם נ’ בייס לכלים חיים על הבמה, כולל הדגמה “לייב” של בניית טרק באולפן המכללה. זאת בנוסף לכמה מילים אישיות על הדרך בה הוא משלב ומאזן קריירה תובענית ומצליחה לצד הורות וחיי משפחה.
סדנת האמן עם Matt Black הייתה מרתקת לא פחות, כאשר לצד השיחה האישית, הגיעה גם הדגמה לאפליקציית – Ninja Tune. בחלק השני של הסדנא הגיע החלק המעניין ביותר בו נכנסו גם משתתפי הסדנא לפעולה. המשתתפים הגיעו עם קטעים מוכנים, ובהנחייתו של בלאק נוצר מיקס ייחודי.
צפו בשתי הסדנאות עכשיו ב- BPM-TV